Pages

April

                   Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh. . .



Hai pembaca sekalian,
So how's April? Adakah ia memberi makna kepada kamu semua? Atau ada kenangan indah yg tercipta? Hahaha tak kisah lah ada kenangan yg paling menyeronokkan ataupun tidak Yg paling penting Exam Mid Year tetap dijalankan.

Like what?! Seriously Im not ready yettttttttttttttttt.

Yeahhhh, its normal when students' berazam pada awal tahun  like "Tahun ni aku nak berubah, tak nak jadi malas" or "Aku nak belajar rajin-rajin tahun ni" and what so ever. But, azam ni tak terlaksana atau dilaksanakan pun. Like ME! Hahahaha.

Well, Im a girl who has fucking lazy attitude. Hahaha. Kat sekolah banyak main, gelak sakan dengan kawan-kawan. Pantang tak ada cikgu mulalah bergosip dengan Ein, Syam, Nab, Ifa, Memey.

Well, ada satu perangai yg aku tak boleh tinggalkan sampai sekarang. What is it?
It is.............

SLEEPING ZzZzZzZzZz

Aku rasa nak mengamuk kalau tak dapat tidur dalam kelas. Jangan tiru aksi ini okay? Aksi seperti ini sungguh tak bagus. Dan menyusahkan kawan sebelah tempat duduk.

Okay, sedikit perkongsian, hari tu dekat sekolah ada minggu Science and Mathematics. So, we ( Me, Syam, Nab ) decide to join Video Creative Science and Mathematics. Nak tengok? Boleh, but make sure jangan gelak okay?


I've tried to upload the video, but an error has occurred. Im really sorry. 
Sebarang kesilapan amat dikesali.
So okay, tahun depan mungkin boleh join lagi. InShaaAllah.

Okay, 2 Mei 2013 Exam Mid Year dah start. Aku sendiri tak bersedia dan aku yakin kawan-kawan yg lain pun belum bersedia. Hahaha. First day exam Account, like seriously?!!!!! Haihhhh...... Long sigh.


Aku hanya mampu study last minute dan berharap dapat jawab semua soalan dengan tenang.
Dan mestilah nak dapat result yg baik untuk subjek SPM dan SMA.

Untuk kawan-kawan yg lain, good luck! Do the best.
Jangan lupa berdoa dan diiringi dengan usaha. Okay! :-)







No comments:

Post a Comment