Pages

Good Luck Batch 97's

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh. . .

Apa khabar semua? Sihat? Saya pun sihat-sihat belaka hehehe 

Pheww PMR just around the corner. Sangat takut, gementar, teruja dan tak sabar nak habis PMR. Merdeka! Merdeka! Merdeka! Okay stupid, eh I meant stop it. Okay sudah, abaikan sahaja.

Jadi, di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Haji. Yeayyyyy! Boleh makan banyak-banyak. Hehehe okay2. Actually point sebenarnya nak ucapkan SELAMAT MAJU JAYA untuk form 3 bacth 97's yg bakal menduduki Peperiksaan Menengah Rendah bermula pd
9 Oktober 2012 *harap tarikh ni tak wujud* 

Dan di kesempatan ini juga, saya ingin meminta maaf kpd semua rakyat jelata yg mengenali saya dan mahupun yg tidak mengenali diri ini, saya minta maaf jika ada buat salah silap, terlanjur bahasa dan sebagainya. Halal kan segala ilmu yg telah di beri. InShaaAllah saya akan doakan kejayaan untuk semua rakan-rakan saya. Doakan untuk saya juga okay! :)

Kepada kawan-kawan yg terdekat, Faz, Asma, Dira, Rin, Syam, Nabila, Nisa¹, Nisa², Khai,
GOOD LUCK! Aku yakin korang semua boleh buat. InShaaAllah 

Sedikit perkongsian atau tips. Sewaktu kita sedang menjawab soalan, out of the blue kita lupa jawapan, rasa blank je. Letak kan pen dan baca lah doa ni. InShaaAllah ia mujarab untuk kita ingat balik sesuatu.



Sampai disini sahajalah yg dapat saya coretkan. Cehh 
Ingat, berkat keredhaan ibubapa dan guru akan sampai redha Allah. InShaaAllah.
Semoga kita semua berjaya di atas usaha sendiri dengan cemerlang.
Wallahu'alam . . .





"ALL THE BEST 3 AL-HANAFI"



No comments:

Post a Comment